مطالب مرتبط:
نشست خبری باغ کیانوش / کشاورز: سعی کردم فیلمنامه را امروزی تر کنم
آلکارس: تیم ما از داوری ضربه های زیادی خورده است
تهیه کنندگان مقصران اصلی حذف سیمرغ مردمی/مذاکره ای با مجید مجیدی برای داوری نداشتیم+ فیلم
اعتراض نکردن به داوری برای مان درس نشده است
ببینید | عصبانیت خیابانی از ژیلا صادقی در برنامه زنده بخاطر قطع صحبت هاش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 08:552024-02-09ورزشي

کشاورز: هیچوقت در مورد داوری صحبت نمی کنم اما ...


هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکردم ولی تیم داوری این دیدار اصلا عملکرد مناسبی نداشت و باعث شدند بازی ای که حساسیت خاصی نداشت وارد جنجال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش مقابل تیم آنا صنعت قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب، با کیفیت و البته سختی بود که در نهایت نیز با نتیجه ای نزدیک به پایان رسید، در این بازی مستحق پیروزی بودیم.

وی افزود: از ثانیه اول تا پایان کار از تیم حریف جلو بودیم، لحظاتی از بازی تیم حریف به دنبال کاهش فاصله بود اما ما به بازی تسلط بیشتری داشتیم و موقعیت های بیشتری را ایجاد کردیم و خوشحالم که 3 امتیاز را کسب کردیم.

کشاورز تصریح کرد: تیم قم تنها تیمی بود که در نیم فصل نخست مقابل گیتی پسند امتیاز کسب کرد، تیم بسیار خوبی است، در خانه عملکرد بسیار خوبی داشته است و این نشان از قدرت و پتانسیل این تیم دارد؛ از هواداران تشکر می کنم که از ما حمایت کردند و توانستیم پیروز این مسابقه شویم.

سرمربی گیتی پسند در خصوص بروز حواشی در پایان بازی گفت: من همیشه با حواشی مخالف هستم، دوست دارم همه از بازی لذت ببرند، بعضی مواقع حواشی پیش می آید اما من واقعا از داور بازی گلایه دارم.


برچسب ها: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند - هفته بیست و سوم لیگ برتر - به گزارش خبرگزاری فارس - بازی - تیم فوتسال گیتی پسند - کشاورز - گیتی پسند
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: هیچوقت در مورد داوری صحبت نمی کنم اما ...

کشاورز: هیچوقت در مورد داوری صحبت نمی کنم اما ...