مطالب مرتبط:
نمایندگی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در اصفهان راه اندازی شد
حسابداری پیمان راه اندازی شد
12 سایت تلفن همراه در روستاهای استان اردبیل راه اندازی شد
راه اندازی قرارگاه راهیان نور کانون های مساجد در خوزستان
راه اندازی مجدد قطارهای ترنست در مسیر یزد _ تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:052024-01-23سياسي

گردشگری ارزان باید راه اندازی شود


رییس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ از برگزاری «چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با رویکرد سلامت معنوی» خبر داد و درباره کلیدواژه جدید گردشگری و وضعیت خاص سفرهای داخلی و ورود گردشگران خارجی به ایران سخن گفت.

- رییس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ از برگزاری چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با رویکرد سلامت معنوی خبر داد و درباره کلیدواژه جدید گردشگری و وضعیت خاص سفرهای داخلی و ورود گردشگران خارجی به ایران سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، سیدسعید هاشمی ـ رییس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ ـ درباره این کنفرانس که قرار است سه شنبه اول اسفندماه 1402 برگزار شود، گفت: گردشگری به عنوان یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی، به سرعت به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

در حالی که بسیاری از افراد به دنبال تجربیات ماجراجویانه و فهم فرهنگ های جدید هستند، برخی دیگر به دنبال ارتقاء جنبه های روحی و معنوی زندگی خود از طریق سفر می گردند.

در این میان کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت به عنوان یک پل ارتباطی بین محققان، صنعتگران گردشگری و علاقه مندان به مسائل روحی و معنوی، فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاری دیدگاه ها و دانش های جدید در این زمینه فراهم می ک


برچسب ها: دانشگاه علم و فرهنگ - گردشگری - کنفرانس بین المللی - دانشگاه - گردشگران خارجی - فرهنگ - دانشکده
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ارزان باید راه اندازی شود

گردشگری ارزان باید راه اندازی شود