مطالب مرتبط:
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در دراز مدت به ضرر اسراییل است/دسترسی رژیم صهیونیستی به 80درصد تونل های حماس غیر ممکن است
مجتبوی: جامعه کارگری می تواند نماینده حامی کارگران را روانه مجلس کند
راهیابی اولین نماینده زن کرمانشاه به مجلس
امام جمعه موقت اصفهان: شرکت در انتخابات واجب عینی، شرعی و اخلاقی است
امام جمعه تربت حیدریه: پایبندی به اصول انقلاب شاخص کاندید اصلح است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 10:552024-02-17سياسي

نماینده مجلس باید به اصول اخلاقی پایبند باشد


رییس دانشگاه بین ‍ المللی مذاهب اسلامی کردستان گفت: نماینده ای که تصمیم دارد به مجلس برود و بر کرسی نمایندگی ملت بنشیند، باید پایبند به اصول اخلاقی باشد و مقدمه ورود به فضای انتخاباتی، - ایسنا/کردستان رییس دانشگاه بین ‍ المللی مذاهب اسلامی کردستان گفت: نماینده ای که تصمیم دارد به مجلس برود و بر کرسی نمایندگی ملت بنشیند، باید پایبند به اصول اخلاقی باشد و مقدمه ورود به فضای انتخاباتی، پایبندی به اصولی اخلاقی و برخورداری از ویژگی های اخلاقی است.

عثمان یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: انتخابات یکی از عناصر اصلی اندیشه سیاسی معاصر است و در گذشته نیز بشر به شکل های مختلف از امتیاز حق انتخاب استفاده کرده است.

یکی از مهم ترین عرصه های نمود اختیار و انتخاب انسان، تعیین سرنوشت حیات اجتماعی و سیاسی او است که در اندیشه های سیاسی، انسان در تمام دوران تاریخ بشر با استفاده از شگردها، الگوها و ساختارهای مختلف از آن بهره جسته است.

او ادامه داد: آخرین نمونه و نسخه این قدرت انتخاب و اختیار در دنیای مدرن، مراجعه به آرای عمومی و احترام به حق آزادی مردم در تعیین سرنوشت خودشان یا همان دموکراسی و برخورداری از آزادی حق انتخاب است.


برچسب ها: اصول اخلاقی - اخلاقی - انتخاب - انتخابات - مذاهب اسلامی - رییس دانشگاه - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس باید به اصول اخلاقی پایبند باشد

نماینده مجلس باید به اصول اخلاقی پایبند باشد