مطالب مرتبط:
جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی
جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 500 میلیون
جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی
جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 500 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی
بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 20 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 17:302024-01-30اقتصادي

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی


اعتبار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض قابل بخشش برای مودیانی که تا آخر بهمن جرایم را پرداخت کنند، برای اشخاص حقیقی تا سقف 5 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سقف 20 میلیارد ریال است.

- رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تکریم مودیان مالیاتی، در بخشنامه ای شرایط و میزان بخشودگی جرایم مالیاتی و عوارض و جرایم عدم انجام تکالیف را به مدیران کل امور مالیاتی تفویض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، به مناسبت گرامی داشت دهه فجر و تکریم مودیان مالیاتی، بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 20 میلیارد ریال را ابلاغ و در بخشنامه ای شرایط و میزان بخشودگی جرایم مالیاتی و عوارض و جرایم عدم انجام تکالیف را به مدیران کل امور مالیاتی تفویض کرد.

در بخشنامه ابلاغی رییس کل سازمان امور مالیاتی آمده است: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تکریم مودیان محترم مالیاتی، بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض و جرایم عدم انجام تکالیف حسب مورد با رعایت مقررات ماده 191 قانون مالیات‏های مستقیم در موارد زیر به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می شود: 1.

اختیار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض قابل بخشش هر سال/ دوره برای مؤدیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا آخر بهمن ماه سال‏جاری اقد


برچسب ها: مالیاتی - رییس کل سازمان امور مالیاتی - مالیات - بخشودگی جرایم - امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی کشور
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی