مطالب مرتبط:
سردار سلامی: قوی بودن هر جامعه ای وابسته به اقتدار علمی آن است
سردار سلامی: قوی بودن هر جامعه ای وابسته به اقتدار علمی آن است
سرلشکر سلامی: قوی بودن هر جامعه ای وابسته به اقتدار علمی آن است
سردار سلامی: رمز بقا هر جامعه ای، قوی بودن است
در جغرافیای سیاسی عالم نامی از کشورهای ضعیف نیست و رمز بقا هر جامعه ای قوی بودن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 15:552024-01-23سياسي

سلامی: اقتدار علمی رمز قوی بودن جامعه است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جغرافیای سیاسی عالم نامی از کشورهای ضعیف نیست و رمز ماندگاری هر جامعه ای قوی بودن است که این جایگاه رفیع در گروه اقتدار علمی است.

- در نشست دانشگاه آینده، حکمت بنیان و تبدیل علم به فناوری ؛ سلامی: اقتدار علمی رمز قوی بودن جامعه است فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جغرافیای سیاسی عالم نامی از کشورهای ضعیف نیست و رمز ماندگاری هر جامعه ای قوی بودن است که این جایگاه رفیع در گروه اقتدار علمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست دانشگاه آینده، حکمت بنیان و تبدیل علم به فناوری که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در جغرافیای سیاسی عالم نامی از کشورهای ضعیف نیست و رمز ماندگاری هر جامعه ای قوی بودن است که این جایگاه رفیع در گروه اقتدار علمی است.

وی افزود: برای ایجاد یک شخصیت مرتفع و رفیع در نظام بین الملی نیازمند توسعه علنی هستیم، علم، غنای کشورها را توسعه می دهد.

علم، قدرت کشورها را برجسته می کند، ما به دنبال ایجاد یک تمدن جدید در کشورمان هستیم که نقش علم و فرهنگ در آن چشم گیر است.

سلامی بیان کرد: رؤسای دانشگاه ها بیرق داران این حرکت هستند و باید پیش بروند، من به عنوان خادم سپاه، اعلام می کنم همه اجزای سپاه در


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - اقتدار - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

سلامی: اقتدار علمی رمز قوی بودن جامعه است

سلامی: اقتدار علمی رمز قوی بودن جامعه است