مطالب مرتبط:
هواشناسی اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
صدور هشدار هواشناسی/ افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع موج
هواشناسی گیلان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
صدور هشدار زرد هواشناسی و کشاورزی در زنجان
هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:452024-01-21اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی نسبت به بارش باران و برف برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 4 دی) در این استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی نسبت به بارش باران و برف برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 4 دی) در این استان خبر داد.

محمد امیدفر، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: طی روز جاری جوی پایدار در استان حاکم است اما از روز دوشنبه(2 دی) تا شب چهارشنبه نفوذ و فعالیت سامانه ی بارشی موجب بارش باران، برف و مه شده و از روز سه شنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این مدت رگبار باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در برخی مناطق وزش باد به نسبت شدید و احتمال کولاک برف، مه آلودگی و کاهش دید دور از انتظار نیست.

وی در خصوص دمای تبریز طی 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب هشت درجه بالای صفر و دو درجه زیر صفر بوده و دمای فعلی نیز هفت درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی در خصوص سردترین و گرمترین شهر استان، بیان کرد: سراب با دمای هشت درجه زیر صفر سردترین و خداآفرین با دمای 21 درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان گزارش شده است


برچسب ها: اداره کل هواشناسی - استان - بارش باران و برف - بارش باران - شنبه - آذربایجان شرقی - چهارشنبه
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی