مطالب مرتبط:
واکنش ایران به ادعای روزنامه آمریکایی مبنی بر هشدار واشینگتن به تهران درباره انجام حمله تروریستی داعش در کرمان: تکذیب می کنیم
بلومبرگ: پوتین آماده خاتمه دادن به جنگ در اوکراین و کنار گذاشتن مطالبات کلیدی خود نسبت به این کشور است / او به صورت غیرمستقیم سیگنال هایی را برای مقامات آمریکایی فرستاده / کرملین: پوتین به واشنگتن برای پایان دادن به جنگ اوکراین «چراغ سبز» نشان نداده
شبکه آمریکایی: السنوار همیشه یک گام جلوتر از ارتش و اطلاعات اسراییل است
ادعای رسانه آمریکایی درباره حمله تروریستی کرمان
شبکه آمریکایی NBC: السنوار همیشه یک گام جلوتر از ارتش و اطلاعات اسراییل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 21:152024-01-26بين الملل

کرملین ادعای شبکه آمریکایی درباره پوتین را تکذیب کرد


کرملین گزارش یک رسانه آمریکایی درباره اینکه ولادیمیر پوتین به واشنگتن سیگنالی را در رابطه با مذاکرات صلح اوکراین فرستاده تکذیب کرد.

- کرملین گزارش یک رسانه آمریکایی درباره اینکه ولادیمیر پوتین به واشنگتن سیگنالی را در رابطه با مذاکرات صلح اوکراین فرستاده تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین امروز جمعه گزارش شبکه آمریکایی بلومبرگ درباره اینکه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه سیگنالی درباره یک پیشنهاد جدید برای صلح در اوکراین نزد آمریکا مطرح کرده را رد کرد.

شبکه بلومبرگ روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع ناشناس نزدیک به کرملین ادعا کرد ولادیمیر پوتین در ماه سپتامبر تلاش کرده تا تمایل آمریکا برای مذاکرات بر سر پایان دادن به جنگ در اوکراین را بسنجد.

در گزارش این شبکه آمریکایی ادعا شد رییس جمهور روسیه این سیگنال را داده که اگر کی یف کنترل کرملین بر مناطق تحت تصرف مسکو در خاک اوکراین را بپذیرد او به اینکه اوکراین وضعیت خنثی پیدا کرده و نهایتا به عضویت ناتو در بیاید مشکلی ندارد.

پسکوف امروز جمعه به خبرنگاران گفت: اینها اطلاعاتی غلط بوده و کاملا نادرست هستند.

بلومبرگ در گزارش روز پنجشنبه خود نوشت که پسکوف همچنین به این شبکه گفته است: ولادیمیر پوتین چندین بار گفته است که روسیه با مذاکرات بر


برچسب ها: ولادیمیر پوتین - آمریکا - آمریکایی - مذاکرات صلح اوکراین - کرملین - گزارش - رییس جمهور روسیه
آخرین اخبار سرویس:

کرملین ادعای شبکه آمریکایی درباره پوتین را تکذیب کرد

کرملین ادعای شبکه آمریکایی درباره پوتین را تکذیب کرد