مطالب مرتبط:
نظام ارزی کشور باید متعهد شود تا نیاز تولیدکنندگان رفع شود/ نیاز واحدهای تولیدی به نقدینگی در روزهای پایانی سال
اراضی ملی در خوزستان به ارزش 25 هزار میلیارد و 742 میلیون ریال رفع تصرف شد
افزایش سرعت تامین ارز برای روزهای پایانی سال
رکورد بی سابقه حدود20 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
سرعت تامین ارز در روزهای پایانی سال افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 07:402024-02-04اقتصادي

روزهای پایانی رفع تداخلات در اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون تاکنون تعداد 1012 پلاک موجود در استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون تاکنون تعداد 1012 پلاک موجود در استان، 529 پلاک با سطح3 میلیون و 842 هزار و 249 هکتار ، مشمول رفع تداخلات تشخیص داده شده است.

الهام شهرکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: تاکنون نقشه رفع تداخلات در 302 پلاک در سطح 2 میلیون و 705 هزار و 429 هکتار نهایی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، 251 هزار و 889 هکتار اراضی تثبیت شده غیر ملی و 2 میلیون و 457 هزار و 698 هکتار اراضی تثبیت شده ملی است.

مدیر امور اراضی سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت رفع تداخلات در تعیین تکلیف اراضی و صدور سند برای اراضی بهره برداران اظهار کرد: رفع تداخلات در 11 شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، هامون، فنوج، دشتیاری، کنارک، چابهار، قصرقند و زرآباد به اتمام رسیده است و در باقیمانده پلاک های استان فرایند رفع تداخلات در مراحل پایانی است.


برچسب ها: رفع تداخلات - سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - قانون رفع موانع تولید - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی رفع تداخلات در اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان

روزهای پایانی رفع تداخلات در اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان