مطالب مرتبط:
برخورداری تالاب صالحیه و رودخانه شور البرز از سند ثبتی
سند تالاب صالحیه به نام دولت صادر خواهد شد
حق آبه تالاب ها نباید سد شود
برداشت بی رویه آب، آفت تالاب های همدان
آذربایجان غربی سرزمین تالاب های نیلگون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:102024-02-03سياسي

«تالاب صالحیه» و «رودخانه شور» صاحب سند می شوند


رییس کل دادگستری استان البرز صدور سند تمام طول مسیر رودخانه کرج و نیز بخش عمده رودخانه شور به نام دولت با نمایندگی شرکت آب منطقه ای استان البرز را یکی دیگر از اقدامات مهم با پیگیری دادگستری در استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، نشست شورای قضایی و شورای اطلاع رسانی استان البرز با حضور اعضا در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز با موضوع ارائه گزارش در مورد وضعیت صدور اسناد کاداستر مطابق برنامه عملیاتی ، وضعیت زندان ها و زندانیان ، بهره برداری از ارتباط مکانیزه پزشکی قانونی و علوم پزشکی و هماهنگی و انسجام بخشی اطلاع رسانی ها دستگاه های تابعه در استان برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از اقدامات اعضا شورای قضایی استان البرز در زمینه ارائه خدمات به مردم با وجود کمبود ها و مشکلات موجود در استان تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه بار ها تاکید کرده اند جلب رضایت مردم، مهمترین اولویت است و باید همه اقدامات در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها است.

  فضای هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان رییس شورای قضایی استان البرز در ادامه با اشاره به فضای توام با وحدت، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های تابع


برچسب ها: استان البرز - استان - دادگستری استان البرز - دادگستری - البرز - دادگستری استان - اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

«تالاب صالحیه» و «رودخانه شور» صاحب سند می شوند

«تالاب صالحیه» و «رودخانه شور» صاحب سند می شوند