مطالب مرتبط:
ایلام آماده اکران فیلم های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است
اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در ایلام
تصاویر| افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
استقبال علاقه مندان به تئاتر از جشنواره بین المللی فجر
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دو فیلم در جشنواره فجر حضور دارد/ از ماجرای سقوط یک بمب افکن در باغ تا داستان نوجوانی در پادگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-23فرهنگي

ایلام؛ آماده اکران فیلم های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه به مدت یک هفته در استان ایلام برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه به مدت یک هفته در استان ایلام برگزار می شود.

حسن اسدی نیا در نشست هماهنگی اکران فیلم های سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم در راستای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور است، از این رو امسال نیز در مراکز استان ها همزمان با پایتخت اکران عمومی فیلم های فجر صورت می گیرد.

اسدی نیا با اشاره به اثرگذاری صنعت سینما هم از نظر اقتصادی و هم از بُعد فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام با پخش 16 فیلم از 16 بهمن 1402 به مدت یک هفته برگزار می شود و امیدواریم که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر در ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی در شهر ایلام با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری سهمی داشته باشیم.


برچسب ها: جشنواره بین المللی فیلم فجر - استان ایلام - اداره کل فرهنگ و ارشاد - بین المللی - فیلم فجر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

ایلام؛ آماده اکران فیلم های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

ایلام؛ آماده اکران فیلم های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر