مطالب مرتبط:
مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند
مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند
مردم درباره انتخابات چه می گویند؟
کنعانی مقدم، فعال اصوگرا: میانگین مشارکت مردم در انتخابات 30 درصد است/ شورای نگهبان نرمش قهرمانانه اعلام کند/ کسی یا جریانی که با صندوق سیاسی قهر می کند، میت سیاسی است
مردم پاسخ دادند؛ می دانید انتخابات مجلس چه روزی است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:312024-01-23سياسي

مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، حجت الاسلام پورذهبی در نشست طلاب و روحانیان که در مریوان برگزار شد، وظیفه همه روحانیان و ماموستاها را  جذب و تربیت طلبه دانست و اظهار کرد: تربیت طلبه های با سواد، با عمق و دارای فکر و متخلق رسالت اصلی روحانیان است.

  وی تصریح کرد: اخلاق در راس دروس طلبگی است و باید مورد توجه قرار گیرد، اعمال و عبادت یک آخوند و طلبه باید صحیح و پسندیده باشد.

وی خاطرنشان کرد: طلبه باید به استقلال، انقلاب و اسلام علاقه داشته باشد و با اندیشه متعالی در راستای رفع فتنه و اختلاف افکنی قدم بردارد.

  وی تصریح کرد: طلاب اهل سنت و اهل تشیع تفاوتی با هم ندارند و همه باید با کیفیت و باسواد باشند و ارتقای سطح معلومات و به روز کردن دانش خود در مسیر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به احصای برخی مشکلات ماموستاها در استان، اظهار کرد: مشکلات اداری، محتوایی، بیمه و درسی ماموستاها تا حدودی بررسی و احصا شده و بعضا کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و رای دادن به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد، گفت: کسانی که در این شهر و در کل استان کاندیدا می شوند، فرزندان همین شهرند و بر همین اساس باید مورد حمایت قرار گیرند.


برچسب ها: روحانیان - حجت الاسلام - به گزارش خبرگزاری فارس - طلبه - اسلام - پورذهبی - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند

مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند