مطالب مرتبط:
ایجاد اشتغال پایدار راهی جز آموزش مهارتی ندارد
هفت طرح مهارت آموزی و اشتغال آفرینی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد
اشتغال پایدار صدها بانوی هرمزگانی با اجرای طرح توانمندسازی بانوان شهر بندرعباس
از اشتغال و تولید پایدار حمایت کامل می شود
آیا آمریکا به ایران حمله می کند؟ / قیمت دلار تا کجا بالا می رود؟ / جنجال مجازی عراقی ها علیه علیرضا فغانی/ شادی ملی ایرانی ها پس از پیروزی مقابل ژاپن/ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کانون توجه کاربران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 17:202024-02-06اجتماعي

ایجاد اشتغال پایدار راهی جز آموزش مهارت ندارد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه حل برون رفت از مشکلات، ایجاد اشتغال است و برای ایجاد اشتغال پایدار گریزی جز مجهز شدن به آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی نیست.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه حل برون رفت از مشکلات، ایجاد اشتغال است و برای ایجاد اشتغال پایدار گریزی جز مجهز شدن به آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در مراسم افتتاح و بهره برداری 1000 پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: امروز کشور ما به یک کارگاه بزرگ اجرایی، عمرانی و آموزشی تبدیل شده است و شاهد مثال آن بهره برداری از 1000 پروژه و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: اهمیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در نهضت ملی مهارت یکی از ابداعات بزرگ وزارت کار به شمار می رود و برای آنکه مرزهای توسعه درنوردیده شوند، باید کارگزاران توسعه محور مجهز بر ابزار علم و عمل باشند که خوشبختانه در سازمان آموزش فنی و حرفه ای علم و عمل را توأمان با هم داریم.

وزیر کار تصریح کرد: راه حل برون رفت از مشکلات، ایجاد اشتغال است و برای ایجاد اشتغال پایدار گریزی جز مجهز شدن به آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی نیست.


برچسب ها: آموزش فنی و حرفه ای - ایجاد اشتغال - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش - اشتغال پایدار - آموزش فنی
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار راهی جز آموزش مهارت ندارد

ایجاد اشتغال پایدار راهی جز آموزش مهارت ندارد