مطالب مرتبط:
انقلاب اسلامی ایران پس از بعثت پیامبر، مهم ترین رویداد تاریخ بشریت است
محمودی کیا: تبلیغات سیاسی جهت دار یا پروپاگاندای رسانه ای علیه امام خمینی و انقلاب اسلامی وجود دارد/ شایعات و شبهات در تاریخ های مهم تاریخ انقلاب اسلامی منتشر می شوند؛ مثلا شب 13 خرداد یا 13 آبان/ بی بی سی از این نوع تبلیغات برای مقاصد خود استفاده می کند
بیانیه گام دوم انقلاب ما را برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی مأموریت داده است
حکم به آقای صادق خلخالی جهت تشکیل دادگاه انقلاب اسلامی
دستاوردهای عینی صنعت آب خراسان شمالی در سایه انقلاب اسلامی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-04سياسي

انقلاب اسلامی جریان ساز تاریخ بشری است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اولین شاخصه مهم انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین شاخص، جریان سازی انقلاب در تاریخ بشر است که در اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 به وقوع پیوست و در افق تمدنی پایبندی به مبانی و ارزشهای والای انسانی است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اولین شاخصه مهم انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین شاخص، جریان سازی انقلاب در تاریخ بشر است که در اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 به وقوع پیوست و در افق تمدنی پایبندی به مبانی و ارزشهای والای انسانی است.

حجت الاسلام جعفرزاده امروز 15 بهمن در آیین تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در مجتمع لاله سبلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای شاخصه های متعددی است که از جمله آن جریان سازی در تاریخ بشر است چرا که ارزشهای والای انسانی را زنده کرد و ایمان به خدا و حب پروردگار را به روشنی به عالمیان نشان داد.

وی ادامه داد: آنچه که انقلاب اسلامی را در دنیا سربلند کرد نگاه به خدا و دین باوری مردم بود و این باور برای دشمنان سخت بود که هم اکنون نیز با ترفندهای مختلف درصدد از بین بردن ارزشهایی مثل حجاب و عفاف در جامعه هستند.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: نکته دوم هدف گیری آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران و جریان انقلاب است که انچنان بزرگ و وسیع است که می توان آ


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - انقلاب - تبلیغات اسلامی - استان اردبیل - تاریخ - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی جریان ساز تاریخ بشری است

انقلاب اسلامی جریان ساز تاریخ بشری است