مطالب مرتبط:
افزایش 24 درصدی هزینه تجار ایرانی در تجارت با عراق
جریان سازی اتاق اربیل مقابل برندهای ایرانی/ آیا مردم عراق به نخریدن کالاهای ایرانی گردن می نهند؟
ثبات ارزی اولویت بانک مرکزی است/ تحولی در شاخص های کلان کشور نمی بینیم
تقویت ذخایر ارزی با افزایش صادرات نفت/ نوسانات بازار ارز گذراست
آخرین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-23اقتصادي

مشکل تبادلات ارزی تجار ایرانی در عراق حل نشده است


لید معاون سازمان توسعه تجارت گفت مشکل تبادلات ارزی تجار ایرانی در عراق هنوز حل نشده است، گفت: مشکل تبادلات ارزی تجار ایرانی در عراق هنوز حل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس محمدصادق قنادزاده معاون ارتقای کسب و کارهای سازمان توسعه تجارت ایران امروز در حاشیه همایش عرفی ظرفیت ها، اهداف و برنامه های ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره  مشکل تبادلات ارزی بین ایران و عراق، گفت : بانک مرکزی در خصوص جابجایی ارز اقداماتی را در دست انجام دارد اما هنوز نهایی نشده است این موضوع هم از سوی وزیر صمت و معاون دیپلماسی وزیر امور خارجه در حال پیگیری است، وزارت امور خارجه نیز  یادداشت اعتراضی ارسال کرده است اما هنوز این موضوع به صورت کامل حل نشده است.

وی افزود: در واقع 20 تا 25 درصد هزینه صادرات کالاهای ایرانی و 4 کشور دیگر اضافه شده لذا  بانک مرکزی پیشنهاداتی برای حل این موضوع  داده و ما هم در حال کار روی این پیشنهادات هستیم اما هنوز نهایی نشده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران بیان داشت: محدودیت هایی را هم روی برخی از کالاها مانند کالاهای آرد پایه شامل شکلات و شیرینی و بیسکویت اعمال کرده اند که این محدودیت رفع شد.


برچسب ها: ایران - سازمان توسعه تجارت - تجار ایرانی - ایرانی - سازمان توسعه تجارت ایران - نمایشگاه توانمندی های - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تبادلات ارزی تجار ایرانی در عراق حل نشده است

مشکل تبادلات ارزی تجار ایرانی در عراق حل نشده است