مطالب مرتبط:
حضور مردم پای صندوق های رای یک تکلیف اجتماعی و الهی است
حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد
فیلم | اهمیت معرفت افزایی حوزه های علمیه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات
15 هزار رای اولی در قزوین امسال پای صندوق می روند
15 هزار رای اولی در قزوین امسال پای صندوق می روند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-01سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد


هر چقدر کشور جلوتر می رود اذیت ها به این ملت بیشتر می شود و حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان خاطرنشان کرد: هر چقدر کشور جلوتر می رود اذیت ها به این ملت بیشتر می شود و حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد.

محسن افشارچی امروز (پنج شنبه 12 بهمن ماه) در جلسه شورای اداری استان و تجدید بیعت با آرمان های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، میثاق با شهدا و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای که در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین اتفاقی که در سال 1357 افتاد این بود که حکومت از یک حکومت شاهنشاهی به حکومت اسلامی باز می گردد و نقطه عطفی است برای افرادی که در این خصوص مبارزه کرده اند.

وی با بیان اینکه هر سال باید بازخوانی کنیم تا ببینیم حاکمیت اسلامی چگونه عمل کرده است، افزود: اصلی ترین مصداق معروف برای انقلاب اسلامی مسئله ارزش و انصاف است؛ اگر بخواهیم درخصوص کارهای انجام نشده صحبت کنیم، از کارهای انجام شده غفلت می شود، پس باید هر دو بخش را مدنظر قرار دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه توسعه عدالت اقتصادی انرژی زیادی صرف شده است، گفت: سال گذشته در استان زنجان یک هزار میلیارد تومان به


برچسب ها: پای صندوق های رای - صندوق های رای - حضور مردم - حداکثری - حضرت آیت الله خامنه ای - آیت الله خامنه ای - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد

حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد