مطالب مرتبط:
فرماندار تهران: طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت عملیاتی شد 
تلاش برای تبدیل مازندران به عنوان نخستین استان هوشمند کشور
معلمان خرید خدمات مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت شدند
طرح پیراهن خانگی فصل آینده بارسلونا لو رفت (+عکس)
آخرین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-15سياسي

طرح «بُشری» برای نخستین بار در مازندران عملیاتی شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری طرح بشری برای نخستین بار در مازندران پس از 22 سال اجرایی شدن این طرح در کشور خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری طرح بشری برای نخستین بار در مازندران پس از 22 سال اجرایی شدن این طرح در کشور خبر داد.

احسان آهنگر امروز در دوره توانمندسازی و تربیت مربی قرآن کریم با عنوان طرح ملی بشری در استان مازندران که در مجتمع فرهنگی ایثار ساری برگزار شد، اظهار کرد: طرح بشری 22 سال در کشور اجرایی شده اما در استان مازندران مغفول مانده است.

وی افزود: در این طرح که مورد توجه استان های دیگر قرار گرفته یک وحدت رویه مناسبی در روند آموزش قرآنی ایجاد شده و متولیان امر تلاش دارند که به نظام جامع مشترک در آموزش قرآن برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: برای نخستین بار طرح بشری با استقبال بیش از 300 نفر مواجه شده و قرار است تحول اساسی در حوزه آموزش قرآنی ایجاد کند.

آهنگر درجمع فعالان قرآنی استان مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم قرآنی توسط همکاران ارشاد استان به خوبی پیگیری می شود.

وی خواستار آسیب شناسی در روند برگزاری دوره شد و افزود: باید تلاش کنیم که نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به کاهش آسیب ها اقدامات مناسب صورت گیرد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مازندران - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بُشری» برای نخستین بار در مازندران عملیاتی شد

طرح «بُشری» برای نخستین بار در مازندران عملیاتی شد