مطالب مرتبط:
استاندار: موانع تولید و صنعت در استان اردبیل برطرف می شود
تداوم هوای سرد و وزش باد در استان اردبیل
هوای سرد تا شنبه در اردبیل ماندگار است
استاندار: موانع تولید و صنعت در استان اردبیل برطرف می شود
موانع تولید در اردبیل رفع می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 16:352024-02-01پزشكي

پلمب واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی ساندویچ سرد در اردبیل


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی ساندویچ سرد در اردبیل شناسایی و پلمب شد.

- ایسنا/اردبیل معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی ساندویچ سرد در اردبیل شناسایی و پلمب شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علیرضا آقاجعفری با اعلام این مطلب افزود: یک واحد غیرمجاز تهیه و بسته بندی ساندویچ سرد در شهر اردبیل توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی این معاونت پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: این واحد فاقد هرگونه مجوز صنفی و صنعتی بوده و اقدام به تهیه و بسته بندی ساندویچ سرد در شرایط غیربهداشتی با استفاده از برچسب های دارای شماره پروانه بهداشتی ساخت جعلی و سیب سلامت (آرم سازمان غذا و دارو) جعلی می کرد که توسط بازرسان نظارت بر موادغذایی معاونت غذاودارو دانشگاه، پلمب و محصولات تولیدی توقیف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

آقاجعفری بیان کرد: با توجه به اهمیت مسئله صیانت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت و رسیدگی بر واحدهای تولیدی با حداکثر توان توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر موادغذایی معاونت غذاودارو دانشگاه انجام شده و مردم نیز باید از خرید و مصرف انواع ساندویچ های سرد فاقد پروانه بهداشتی خودداری نمایند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل - دانشگاه علوم پزشکی - اردبیل - علوم پزشکی اردبیل - بسته بندی - ساندویچ - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی ساندویچ سرد در اردبیل

پلمب واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی ساندویچ سرد در اردبیل