مطالب مرتبط:
959 واحد منازل سازمان نیروی انتطامی در سنندج کلنگ زنی شد
سردار رادان: نیروی انتظامی با جان و دل امنیت مردم را تامین می کند
سفر فوری سردار رادان به کردستان
ساخت 956 واحد منازل سازمانی کارکنان فراجا کردستان آغاز شد
امنیت کردستان نتیجه مجاهدت حافظان امنیت در نیری انتظامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:312024-01-30اجتماعي

سردار رادان ساخت 959 واحد منزل سازمانی انتظامی در کردستان را کلنگ زنی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز با حضور سردار رادان فرمانده فراجا، ساخت 959 واحد مسکونی ویژه نیروهای انتظامی کردستان در سنندج کلنگ زنی شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم اظهار کرد: توجه به حوزه رفاهی همکاران در نیروی انتظامی به عنوان یک موضوع مهم مد نظر بوده که در این راستا مهم ترین این موضوع و دغدغه رفاهی تامین منزل سازمانی است که باید جدای از منازل ملکی به آن توجه شود.

وی گفت: حجم جابجایی همکاران در نیروی انتظامی از شرقی ترین تا غربی ترین و از شمالی ترین تا جنوبی ترین زیاد است و از این رو تهیه منزل برای همکاران زیاد اهمیت دارد.

فرمانده فراجا تصریح کرد: به دلیل کمبود شدید و نبود خانه سازمانی بالغ بر 70 درصد از درآمد و حقوق همکاران هزینه تامین منزل می شود و باید آنها با 20 تا 30 درصد حقوق باقی مانده زندگی کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اجاره مسکن هم در برخی جهات وجود ندارد که این شرایط کار را سخت می کند در همین راستا برخی از استان ها به دلیل اینکه بیشترین حجم همکار مامور را به خود اختصاص می دهند در تامین مسکن مورد توجه ویژه هستند.

سردار رادان افزود: سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کردستان از جمله این استان ها هستند و به همین دلیل سهم قابل توجهی از مسکن سازمانی و ملکی نسبت به سایر استان ها را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها: انتظامی - نیروی انتظامی - فرمانده فراجا - سردار رادان - سازمانی - به گزارش خبرگزاری فارس - سردار احمدرضا رادان
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان ساخت 959 واحد منزل سازمانی انتظامی در کردستان را کلنگ زنی کرد

سردار رادان ساخت 959 واحد منزل سازمانی انتظامی در کردستان را کلنگ زنی کرد