مطالب مرتبط:
نامزدهای تایید صلاحیت انتخابات مجلس در خراسان رضوی به 879 نفر رسید
نامزدهای انتخابات مجلس، وعده های غیرواقعی ندهند
تایید صلاحیت 3 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان در کرمانشاه
جزییاتی از انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران
انتخاب اصلح و ارجح در انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 18:502024-01-27سياسي

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در رامهرمز و رامشیر چه کسانی هستند؟


هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت 29 نفر را در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر را مورد تایید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر یکی از 14 حوزه انتخابیه در استان خوزستان است که یک کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد.

با پایان زمان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت 29 نفر در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر مورد تایید قرار گرفت.

محمد (اسکندر) لطفعلی زاده، ابراهیم متینیان ( نماینده فعلی حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر) ، احمد حمید، عباس بهمنی، نجف جشنی نژاد و هدایت الله شاهینی از جمله چهره های شاخص انتخابات در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر هستند.

همچنین چهره های نام آشنای دیگری نیز در بین داوطلبان به چشم می خورد که بخشی از رای مردم را به خود اختصاص می ده‍ند که از جمله به نام های زیر می توان اشاره کرد.

مهدی احمدی، سید عماد طباطبایی، زاهد علیزاده، ابوالحسین بصیری نیا، عبدالحمید افراخته، حفیظ اله بندار، امیر حسین نظری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398، از مجموع 69 هزار و 428 رای ماخوذه ابراهیم متینیان با 24 هزار و 513 رای حائز اکثریت آرا دراین حوزه شد و همچنین اقبال محمدیان و احمد حمید د


برچسب ها: حوزه انتخابیه - مجلس شورای اسلامی - رامهرمز - رامشیر - هیأت نظارت بر انتخابات - شورای اسلامی - نظارت بر انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در رامهرمز و رامشیر چه کسانی هستند؟

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در رامهرمز و رامشیر چه کسانی هستند؟