مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:302024-01-23بين الملل

پایان لفاظی های «بی بی»


برای فهم آینده اسراییل در پرتو جنگ غزه، نباید به مواضع نتانیاهو و مقام های دولتش توجه کرد بلکه باید آن چیزهایی را دید که آن ها قویا سعی در مخفی کردنشان دارند و هر روز جلوه های تازه ای از آن ها به رسانه ها درز می کند و افشا می شود.

- برای فهم آینده اسراییل در پرتو جنگ غزه، نباید به مواضع نتانیاهو و مقام های دولتش توجه کرد بلکه باید آن چیزهایی را دید که آن ها قویا سعی در مخفی کردنشان دارند و هر روز جلوه های تازه ای از آن ها به رسانه ها درز می کند و افشا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قریب به چهار ماه از آغاز جنگ غزه می گذرد با این حال، رژیم اشغالگر قدس هنوز در دستیابی به اهداف تعیین شده خود در قالب جنگ مذکور شکست خورده است.

در شرایط کنونی، نه جنبش حماس نابود شده، نه اسرای اسراییلیِ در کنترل جنبش حماس آزاد شده اند و نوار غزه هم هنوز به مقابله جدی خود با تجاوز ارتش اسراییل به این منطقه ادامه می دهد.

نکته قابل تامل اینکه نشریات صهیونیستی نظیر یدیعوت آحارونوت و معاریو در روزهای گذشته به صراحت اعلام کرده اند که اسراییل تا شکست حماس راهی طولانی پیش رو دارد و بخش قابل ملاحظه ای از توانمندی های نظامی حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطینی، همچنان دست نخورده و فعال است.


برچسب ها: اسراییل - جنگ غزه - جنبش حماس - نتانیاهو - رسانه ها - رژیم اشغالگر قدس - ارتش اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

پایان لفاظی های «بی بی»

پایان لفاظی های «بی بی»