مطالب مرتبط:
طبق قانون بخشی از درآمدهای نفتی در عسلویه باید در این استان هزینه شود
باز شدن پنجره استقلال یک شرط دارد/ آبی ها در انتظار تأیید نهایی یک وکیل
عکس| اولین تصویر از بازگشت ستاره استقلال/ قلب نکونام آرام گرفت!
باز شدن پنجره استقلال یک شرط دارد/ آبی ها در انتظار تأیید نهایی یک وکیل
امید حامدی فر دوباره به استقلال بازگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 13:552024-01-24سياسي

بخشی از مشکلات هزینه ای است که برای داشتن استقلال می پردازیم


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه بر اینکه باید ببینم نظام جمهوری اسلامی در دنیا چه کرده، گفت: محور مقاومت فقط یک اثر از آثار نظام جمهوری اسلامی است که گروه محدودی در یمن در مقابل آمریکا ایستادند؛ - ایسنا/مازندران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه بر اینکه باید ببینم نظام جمهوری اسلامی در دنیا چه کرده، گفت: محور مقاومت فقط یک اثر از آثار نظام جمهوری اسلامی است که گروه محدودی در یمن در مقابل آمریکا ایستادند؛ امروز همان گروه شیعی در یمن حکومت را در دست گرفته و به کمک برادران خود در غزه آمدند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز در دیدار با علما و روحانیون در مسجد جامع ساری، به بررسی مشکلات کشور و اهمیت شرکت در انتخابات پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که بر مدار ولایت قرار دارد، اظهار کرد: قانون اساسی کشور ما یکی از پیشرفته ترین قوانین اساسی دنیاست و به شهادت کسانی که قوانین اساسی کشورهای مختلف را بررسی می کنند؛ قانون اساسی کشور ما بر اساس توحید، ولایت و امامت می دانند.

آیت الله لاریجانی تصریح کرد: منشاء ولایت فقیه، ولایت الله است و نظامی که براساس توحید و معاد باشد این نظام برای بقاء خود به جهاد نیاز دارد.


برچسب ها: نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام - رییس مجمع تشخیص مصلحت - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات هزینه ای است که برای داشتن استقلال می پردازیم

بخشی از مشکلات هزینه ای است که برای داشتن استقلال می پردازیم