مطالب مرتبط:
سالاری: وقتی تئاتر تقویت شود سینما و سریال سازی تقویت می شود
تئاتر پشتوانه سینما و سریال ها است
جشنواره تئاتر فجر در چهارمین روز میزبان چه آثاری است؟
برنامه تالارهای پایتخت در روز چهارم جشنواره تئاتر فجر؛ اجرای 11 نمایش خیابانی
تن خواه جشنواره کافی نیست، جایی هم برای اسکان نداریم/ کوهدشت قطب تئاتر لرستان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:302024-01-24فرهنگي

سالاری: وقتی تئاتر تقویت شود سینما و سریال سازی تقویت می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با رادیو نمایش، درباره چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: - معاون امور هنری ارشاد گفت: تئاتر یعنی اندیشه، فکر و رشد در همه حوزه های رسانه ای که اگر تقویت شود سینما، تلویزیون و حتی سریال سازی در بخش خصوصی نیز تقویت می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با رادیو نمایش، درباره چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: وقتی رویداد بزرگی مانند جشنواره شکل می گیرد، اتفاقات اطراف آن نیز مهم است و باید به آن ها توجه شود.

بخصوص که تعداد جوایز اهدایی ما در جشنواره بسیار است و رشته ها نیز زیاد هستند، اگر قرار باشد همه را در مراسم اختتامیه برگزار کنیم برنامه طولانی و خسته کننده می شود.

از همین رو دوستان ترجیح دادند که افتتاحیه ای داشته باشیم و بخش هایی که می توانند قبل از جشنواره ارزیابی شوند، برگزیدگان خود را معرفی کنند.

تئاتر زیرساخت سینما است او همچنین درباره انتظارات و فضای تئاتر کشور نیز بیان کرد: تئاتر یعنی اندیشه، فکر و رشد در همه حوزه های رسانه ای؛ وقتی تئاتر تقویت شود سینما، تلویزیون و حتی سریال سازی در بخش خصوصی نیز تقویت می شون


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - معاون امور هنری - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - معاون امور - جشنواره - امور هنری
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: وقتی تئاتر تقویت شود سینما و سریال سازی تقویت می شود

سالاری: وقتی تئاتر تقویت شود سینما و سریال سازی تقویت می شود