مطالب مرتبط:
نصب کاشی های ثبت شده به نام خیران ایرانی در حرم مطهر امام حسین (ع) + فیلم
آغاز نصب کاشی های اهدایی خیران ایرانی در حرم مطهر حسینی + عکس
چیز عجیبی که در حرم امام رضا (ع) پیدا شد+ عکس
ماشاءالله عابدی: مداحی که سیاسی نباشد مداح امام حسین(ع) نیست+فیلم
واکسیناسیون 100 هزار راس دام در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:352024-02-04اجتماعي

نصب کاشی های امضادار در حرم امام حسین (ع)


مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از نصب کاشی های هفت رنگ با امضای خیران ایرانی در حرم امام حسین (ع) در کربلا خبر داد.

- مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از نصب کاشی های هفت رنگ با امضای خیران ایرانی در حرم امام حسین (ع) در کربلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد جوادی گفت: نخستین مجموعه از کاشی های هفت رنگ و معقلی که با نذر خیران ایرانی و به نام آن ها ثبت شده است، در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) و در صحن و شبستان حضرت زینب (س) نصب شد.

مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افزود: اسناد و شواهد متقن به دست آمده از عتبات عالیات نشان می دهد که خیران و استادکاران ایرانی در قرن های گذشته، نام خود را بر پشت خشت ها، درها، ضریح ها ودیگر اجزای معماری حرم ها به یادگار ثبت می کردند و سنتی رایج نیز در میان استادکارانی که در ساخت این بناها مشارکت داشتند، بوده است.

جوادی گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات به تأسی از این سنت دیرین، با راه اندازی پویش کاشی حرم ، این فرصت معنوی ارزشمند را فراهم کرده است تا مردم با نذر در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) و صحن و شبستان حضرت زینب (س) و مشارکت داشته باشند.


برچسب ها: توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - حرم امام حسین - عتبات عالیات - بازسازی عتبات - امام حسین - حرم امام
آخرین اخبار سرویس:

نصب کاشی های امضادار در حرم امام حسین (ع)

نصب کاشی های امضادار در حرم امام حسین (ع)