مطالب مرتبط:
کشف پرونده 54 میلیاردی سوءاستفاده کارت سوخت
استفاده از کارت سوخت، استانی شد؟
جزییات استفاده از کارت سوخت در استان ها
120 کارت سوخت غیرمجاز در جایگاه های مریوان کشف شد
کشف 19 کارت سوخت غیرمجاز از یک راننده اتوبوس در استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:402024-02-12حوادث

کشف پرونده 54 میلیارد ریالی سوء استفاده کارت سوخت


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی افرادی سود جو با سوء استفاده از کارت سوخت تعدادی دستگاه اتوبوس توقیف شده در پارکینگ پایانه ترمینال یکی از شهرستان های استان سوخت اتوبوس ها را به فروش می رساندند .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی افرادی سود جو با سوء استفاده از کارت سوخت تعدادی دستگاه اتوبوس توقیف شده در پارکینگ پایانه ترمینال یکی از شهرستان های استان سوخت اتوبوس ها را به فروش می رساندند .

سردار دوستعلی جلیلیان، امروز دوشنبه در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه تحقیقات خود به پایانه مذکور مراجعه که مشخص گردید تعدادی اتوبوس فاقد پلاک یا پلاک مخدوش در پایانه پارک می باشد که با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی نسبت به بررسی تردد جاده ای این اتوبوس ها مشخص گردید اتوبوس ها فاقد تردد جاده ای می باشد و سوخت آن ها در بازه زمانی که در پارکینگ پارک بوده اند به فروش رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ در مجموع مقدار 135 هزار لیتر گازوییل به ارزش تقریبی 54 میلیارد ریال از این طریق به فروش می رسید که در ادامه متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - اتوبوس - فرمانده انتظامی استان - سوء استفاده - فرمانده انتظامی - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده 54 میلیارد ریالی سوء استفاده کارت سوخت

کشف پرونده 54 میلیارد ریالی سوء استفاده کارت سوخت