مطالب مرتبط:
قیمت دلار، یورو و 44 ارز دیگر امروز 8 بهمن / نرخ رسمی 25 ارز کاهش یافت
نرخ دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه هشت بهمن 1402/ کاهش جزیی طلا و سکه
نرخ دلار در مرکز مبادله ثابت ماند و یورو کاهش یافت 
ثبات قیمت دلار در مرکز مبادله ارزی / نرخ یورو ارزان شد
بازار مسکن با افزایش نرخ دلار اوج گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 20:052024-01-28اقتصادي

سیگنال های مثبت برای کاهش نرخ دلار


بسیاری از کارشناسان قیمت سازی روزهای اخیر در بازار ارز، فضاسازی و عملیات روانی دلالان و سودجویان برای فریب مردم و افزایش تقاضا در بازار می دانند که می تواند منجر به افزایش ریسک ورود به این بازار شود و با توجه به احتمال کاهش دلار و بازگشت آن به همان کانال 50 هزار تومان، - بسیاری از کارشناسان قیمت سازی روزهای اخیر در بازار ارز، فضاسازی و عملیات روانی دلالان و سودجویان برای فریب مردم و افزایش تقاضا در بازار می دانند که می تواند منجر به افزایش ریسک ورود به این بازار شود و با توجه به احتمال کاهش دلار و بازگشت آن به همان کانال 50 هزار تومان، مردم عادی را متضرر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که یک دوره با ثبات در بازار ارز از ابتدای امسال تا ابتدای زمستان را تجربه می کردیم، اتفاقات سیاسی و بین المللی بار دیگر فرصت را برای سودجویان بازار ارز فراهم کرد تا با دمیدن بر انتظارات تورمی، ماهی خود را بگیرند، سودبری با نوسان گیری به قیمت ضرر مردم و ناامنی اقتصادی! این دوره ثبات در 9 ماه سال 1402 در حالی است که پیش از این در سال 1401 شاهد بودیم که اغتشاشات به نام مهسا امینی چگونه یک شوک بزرگ به اقتصاد کشور وارد کرد.

بعد از اغتشاشات مهسا امینی در پاییز 1401 دلار افزایش بیش از 2 برابری را تجربه کرد و از 26 هزار و 300 تومان به نزدیک 54 هزار تومان در انتهای سا


برچسب ها: بازار - بازار ارز - سودجویان - افزایش - عملیات روانی - روزهای اخیر - کارشناسان
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال های مثبت برای کاهش نرخ دلار

سیگنال های مثبت برای کاهش نرخ دلار