مطالب مرتبط:
لزوم راه اندازی بازارچه های عرضه محصولات محلی تا پیش از دهه فجر
راه اندازی ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان
افتتاح و کلنگ زنی 208 پروژه عمرانی و اقتصادی همدان در دهه فجر
حضور مدیر کل راه و شهرسازی همدان در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
دوره آموزشی «نرم افزار سالیدورکس» برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 13:502024-01-24سياسي

نرم افزار مطالبه گری مردمی همدان دهه فجر راه اندازی می شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اعلام اینکه پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را نباید زمین بگذاریم، گفت: در ایام دهه فجر نرم افزار مطالبه گری مردمی «سو» رونمایی و راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/همدان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اعلام اینکه پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را نباید زمین بگذاریم، گفت: در ایام دهه فجر نرم افزار مطالبه گری مردمی سو رونمایی و راه اندازی خواهد شد.

میثم صابریون چهارشنبه 4 بهمن در نخستین آیین تجلیل از فعالان و کنشگران امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترغیب و تشویق است، اظهار کرد: آیین تجلیل با این رویکرد برگزار می شود و از هشت قشر مختلف که در زمینه احیای این فریضه مهم نقش آفرینی کردند، تجلیل صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اصل امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی بر سه محور مردم بر مردم، مردم بر دولت و دولت بر مردم تعریف شده که برگرفته از آیه 71 سوره توبه است، افزود: یکی از وظایفی که بر عهده ستاد گذاشته شده بسترسازی، تسهیلگری، پشتیبانی و حمایت از آمران به معروف و کنشگران این عرصه است که اقدامات خود را ذیل کارگروه های تخصصی در طول سال دنبال می کنند.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - امر به معروف - مطالبه گری - ستاد امر به معروف - مطالبه گری مردمی - نهی از منکر
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار مطالبه گری مردمی همدان دهه فجر راه اندازی می شود

نرم افزار مطالبه گری مردمی همدان دهه فجر راه اندازی می شود