مطالب مرتبط:
وال استریت ژورنال: تلاش اسراییل برای تخریب تونل های حماس مختل شده است
توافق اولیه اسراییل و حماس؟ ؛ آزادی 100فلسطینی در قبال هر اسراییلی | جزییات پاسخ حماس به تحرکات بین المللی برای تبادل اسرا
فوری/ آتش بس موقت بین حماس و اسراییل؟
دردسرهای تونل های حماس برای اسراییل / استحکام 80 درصد تونل ها بعد از 114 روز جنگ
معاریو: پیشروی حماس موجب نگرانی ارتش اسراییل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:402024-01-28بين الملل

نیویورک تایمز: اکثر تسلیحات حماس از اسراییل تامین شده است


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به منابع تامین تسلیحاتی که حماس در جنگ اخیر استفاده کرده و پرداخته و نوشته که این تسلیحات نه از ایران و نه از طریق تونل ها بلکه از خود اسراییل تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز یکشنبه در گزارشی به منابعی که جنبش حماس برای تامین تسلیحات خود استفاده می کند پرداخته است.

در این گزارش آمده است بسیاری از تسلیحاتی که نیروهای اسراییلی در اعمال محاصره علیه غزه به کار گرفته بودند هم اکنون علیه آنها استفاده می شود.

ارتش اسراییل، منبع اصلی تسلیحات حماس نیویورک تایمز نوشت: ارتش اسراییل و منابع اطلاعاتی به این نتیجه رسیده اند که تعداد زیادی از تسلیحاتی که حماس در حملات هفت اکتبر و در جنگ غزه به کار گرفته از منبع بعیدی آمده است: خود ارتش اسراییل .

در ادامه این گزارش آمده است: برای سال ها، تحلیلگران معتقد بودند با وجود آنکه ارتش اسراییل محاصره همه جانبه ای علیه غزه اعمال کرده، حماس به طور گسترده به مسیرهای زیرزمینی برای تسلیحات خود روی آورده است اما اطلاعات اخیر نشان داد که حماس تا چه اندازه قادر به ساخت موشک ها و تسلیحات ضد تانک خود با استفاده از هزاران مهماتی بوده که اسراییل آنها را به داخل غزه پرتاب کرده اما منفجر نشده اند.


برچسب ها: تسلیحات - اسراییل - نیویورک تایمز - ارتش اسراییل - روزنامه آمریکایی - گزارش - روزنامه آمریکایی نیویورک
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اکثر تسلیحات حماس از اسراییل تامین شده است

نیویورک تایمز: اکثر تسلیحات حماس از اسراییل تامین شده است