مطالب مرتبط:
حمایت شدید کارشناسان داوری از علیرضا فغانی
فیلم/واکنش تند کرار جاسم علیه فغانی: او کینه دارد!
ادامه آزارگری مجازی عراقی ها برای علیرضا فغانی/ شماره موبایلش در عراق پخش شد/ عکس
AFC پشت فغانی درآمد
مشخص شدن دلیل تصمیم فغانی برای اخراج جنجالی ایمن حسین مقابل اردن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 09:052024-01-31ورزشي

فغانی مقصر بود؟


بسیاری از کارشناسان تصمیم فغانی را قانونی و درست تشخیص داده اند، حتی مجری شبکه چهار تلویزیون عراق هم گفته تصمیم فغانی درست بوده و ایمن چندین بار به تذکرات او بی توجهی کرد و باز هم شادی خودش را ادامه داد.

- شادی تحریک کننده علیه تماشاگران تیم رقیب، یا اتلاف وقت و طولانی کردن شادی علی رغم تذکر داور، هر دو می تواند دلیل معقولی برای دادن اخطار به بازیکن عراق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو نوشت: عراقی که در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با یک گل از اردن عقب افتاده بود، در کمال ناباوری و طی چند دقیقه به بازی برگشت، ابتدا گل خورده را جبران کرد و پس از آن در دقیقه 74 به گل برتری رسید تا در مقابل حریفی سختکوش به یک پیروزی شیرین نزدیک شود.

قهرمان سال 2007 آسیا که در دور گروهی، ژاپن همیشه مدعی را شکست داده و اولین شگفتی جام را رقم زده بود؛ اما در پایان خودش اسیر شگفتی ها شد و با دریافت دو گل دیگر از اردن زیرک و زهردار در نهایت شکست خورد.

حالا یکی از مدعیان جدی جام از رقابت ها کنار رفته با هوادارانی پرشور، متعصب و البته خشمگین که تنها یک نفر را مقصر می دانند؛ علیرضا فغانی طلسم عراق با حضور فغانی داور مشهور ایرانی که تمامی مدارج پیشرفت و ترقی تا قضاوت در جام جهانی و المپیک را طی کرد و البته یکباره تصمیم گرفت با ترک فوتبال ایران به نام کشور استر


برچسب ها: فغانی - جام ملت های آسیا - عراق - یک هشتم نهایی - شادی - تصمیم - شگفتی
آخرین اخبار سرویس:

فغانی مقصر بود؟

فغانی مقصر بود؟