مطالب مرتبط:
زندان مرکزی بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود
زندان بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود
مولدسازی دارایی های مازاد و انتقال زندان ها به خارج از شهر
پیشرفت فیزیکی 72 درصدی طرح نهضت ملی مسکن شهر «بنک » بوشهر
مرکز مراقبت الکترونیکی زندان های بوشهر راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:362024-01-27سياسي

زندان بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به تعامل و همدلی واحد های قضایی و تمام مجموعه ها با سازمان زندان ها در سراسر کشور، اظهار داشت: اجرای طرح های دادرسی و پابند الکترونیکی با همکاری و تعامل دستگاه های قضایی و زندان ها محقق شده که خدمات دادگستری استان بوشهر در این حوزه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اقدامات خوب استاندار بوشهر و رییس دادگستری استان در راستای گره گشایی از مشکلات حوزه زندان های استان بوشهر، افزود: بهره مندی زندانیان از ارفاق ها و تخفیف های قانونی و همچنین کمک های خیران در آزادی زندانیان از بخش های موفق در این استان است.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از آزادی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد و رهایی چند تن از محکومان به قصاص در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با تلاش رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان های استان بوشهر، شورای حل اختلاف زندان های استان و مشارکت خیران و خانواده های شاکی، امروز چند تن از زندانیان محکوم به قصاص آزاد می شوند.

وی، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری خیران را از دیگر برنامه ها دانست و عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان زندان ها مولدسازی دارایی های مازاد


برچسب ها: زندان - سازمان زندان ها - زندان ها - رییس سازمان زندان ها - بوشهر - استان - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

زندان بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود

زندان بوشهر به خارج از شهر منتقل می شود