مطالب مرتبط:
خبر فوری شبانگاهی از مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قراردادی
بی احتیاطی راننده عراقی 3 تانکر سوخت را به خاکستر تبدیل کرد
جریانی که به دنبال تبدیل ایران به کره شمالی است
تبدیل خودروهای اسراییلی به گلوله آتش+فیلم
تبدیل شیشه به نیمه رسانای شفاف با لیزر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:252024-01-29سياسي

شهر قم به یک شهر هوشمند تبدیل شده است


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه سامانه مکان یابی اتوبوس هفته گذشته رونمایی شد، گفت: در این سامانه می توانیم به 5 روش مختلف روند حرکت اتوبوس را به اطلاع همشهریان برسانیم.

- ایسنا/قم رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه سامانه مکان یابی اتوبوس هفته گذشته رونمایی شد، گفت: در این سامانه می توانیم به 5 روش مختلف روند حرکت اتوبوس را به اطلاع همشهریان برسانیم.

علی مؤمن حجازی در نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه استان که شامگاه 8 بهمن در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: حدود 80 سامانه هوشمند در شهرداری قم نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه می توان گفت امروز شهر قم به یک شهر هوشمند تبدیل شده است، مطرح کرد: استفاده از ارزش افزوده این سیستم های الکترونیک امروز حائز اهمیت است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه در سال 1402 به دنبال تکمیل سامانه رصد بودیم، عنوان کرد: این سامانه مدیران را کمک می کند که بر اساس داده ها تصمیم سازی صحیح را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه بینا نیز به تازگی رونمایی شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه برای تحلیل های ترافیکی استفاده می شود و برای تهیه طرح جامع شهری کمک کننده است.


برچسب ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات - سازمان فناوری اطلاعات - شهرداری قم - فناوری اطلاعات - شهردار - شهرداری - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

شهر قم به یک شهر هوشمند تبدیل شده است

شهر قم به یک شهر هوشمند تبدیل شده است