مطالب مرتبط:
مشارکت مستمر داوطلبان اهدای خون برای نیازهای مراکز درمانی ضروری است
رشد 12 درصدی شعبه های اخذ رای خوزستان
رشد 163 درصدی پرداخت تسهیلات ودیعه توسط بانک مسکن
ضرورت اهدای خون در روزهای سرد پیش رو
ضرورت اهدای خون در روزهای سرد پیش رو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 08:302024-01-22اقتصادي

رشد 10 درصدی مراجعه برای اهدای خون در اصفهان


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به رشد 10 درصدی مراجعه برای اهدای خون در 10 ماهه اول سال جاری، گفت: با وجود اینکه میزان مراجعه به مراکز اهدای خون در فصول سرد سال کاهش پیدا می کند اما مردم ایثارگر استان نسبت به اهدای خون اهتمام داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان، کیان دهراب پور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان اصفهان در حال حاضر برابر با 3042 واحد معادل 7/2 روز و میزان ذخیره خون شهرستان اصفهان برابر با 2114 واحد معادل 6/7 روز است.

وی با اشاره به رشد 10 درصدی مراجعه برای اهدای خون در اصفهان افزود: در طول 10 ماه سال جاری، 159 هزار و 330 نفر به مراکز اهدای خون سراسر استان مراجعه کردند که از این تعداد، 126 هزار و 821 نفر موفق به اهدای خون شدند.

دهراب پور با اشاره به رشد 9 درصدی اهدای خون در سال جاری، تصریح کرد: میزان اهدای خون مستمر در بازه زمانی مذکور برابر با 56/24 درصد و میزان اهدای خون بانوان برابر با 3/4 درصد بوده است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: با وجود اینکه میزان مراجعه به مراکز اهدای خون در فصول سرد سال کاهش پیدا می کند اما مردم ایثارگر استان نسبت به اهدای خون اهتمام داشته اند.


برچسب ها: اهدای خون - اصفهان - اهدای - استان اصفهان - مراجعه - انتقال خون - مراکز اهدای خون
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی مراجعه برای اهدای خون در اصفهان

رشد 10 درصدی مراجعه برای اهدای خون در اصفهان