مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:102024-01-08سياسي

بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به راه و روحیه حاج قاسم دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین همایش بین المللی یاران حاج قاسم با یادی از شهدای اقدام تروریستی کرمان، - سومین همایش یاران حاج قاسم با حضور وزیر ارتباطات، خانواده های شهدا، مجاهدین کشور های محور مقاومت و جمعی از مدیران و معاونان وزارت ارتباطات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین همایش بین المللی یاران حاج قاسم با یادی از شهدای اقدام تروریستی کرمان، گفت: این حرکت ها نشان می دهد که دشمنان از راه حاج قاسم نیز وحشت دارند و به زوار این شهید نیز رحم نمی کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی، افزود: این راه ویژگی هایی مانند از خودگذشتگی، شجاعت، تدبیر و کار جهادی مخلصانه و بی ادعا برای مردم دارد که در حال حاضر کشور نیز بیش از هر زمان دیگر به این راه و مکتب نیاز دارد.

زارع پور تصریح کرد: ما در وزارت ارتباطات و دولت نیز این مکتب را در پیشانی کار های خود قرار دهیم و تلاش کنیم راه این شهید را با کار جهادی و شبانه روزی بی منت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در دو سال و خرده ای که از آن می گذرد، سعی کرده که بر اساس همین مکتب پیش برود، افزود: هر کجا راه و روحیه حاج قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به راه و روحیه حاج قاسم دارد

بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به راه و روحیه حاج قاسم دارد