مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:352023-12-24سياسي

جشنواره ملی داستان کوتاه «نارنج» در جهرم برگزار می شود


مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره ملی دو سالانه داستان کوتاه «نارنج» در روز پنج شنبه، 7 دی ماه جاری در شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره ملی دو سالانه داستان کوتاه نارنج در روز پنج شنبه، 7 دی ماه جاری در شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

دبیر نهمین جشنواره دو سالانه داستان کوتاه نارنج امروز، 4 دی در جمع خبرنگاران با از برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در تاریخ 7 دی ماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان هایی از دیگر شهرها در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

محمد بادپر با اشاره به سختی های فراوان برگزاری این دوسالانه افزود: با همهی مشکلات و مشقات فراوان، همت و همراهی گروه اجرایی نارنج که متشکل از هنرمندان حوزه ادبیات، هنرهای تجسمی، موسیقی، فیلم کوتاه و رسانه و همچنین بسیاری از هنردوستان شهرستان بود، نهمین دوره این دوسالانه نیز برگزار و به روز پایانی رسیده است.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه 6 داستان نویس برگزیده معرفی خواهند شد، به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان های کشور و مقیم در 22 کشور دیگر، ما را به ادامه این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی داستان کوتاه «نارنج» در جهرم برگزار می شود

جشنواره ملی داستان کوتاه «نارنج» در جهرم برگزار می شود