مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:462024-01-09سياسي

پناهیان: قیام 19 دی تجلی شعار «لا اله الا الله» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، شب گذشته در آیین بزرگداشت سالگرد قیام 19 دی قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، به سالروز قیام 19 دی و به خاک و خون کشیده شدن مردم توسط رژیم طاغوت اشاره کرد و اظهار داشت: اجتناب از طاغوت روی دیگر عبادت خداست و این که انقلاب اسلامی با میدان داری حوزه علمیه قم شروع شد، نشان دهنده دینی بودن انقلاب ملت ایران است.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر اجتناب از طاغوت را آزادی و رهایی از بندگی غیر خدا و 19 دی را از مراحل این آزادی توصیف و خاطرنشان کرد: طواغیت به واسطه های مختلف مردم را تحت سیطره خود قرار داده، از حد خود طغیان و به حدود دیگران تجاوز می کنند.

رسالت نبوت نجات انسان ها از یوغ استکبار و استبداد طاغوت وی در ادامه انقلاب به معنای رسیدن به آزادی را رسالت انبیای الهی برشمرد و با بیان این که نقش رسول الله (ص) نه تنها پیام آوری، بلکه نجات انسان ها از یوغ استکبار و استبداد طاغوتیان بود، تصریح کرد: در بعضی از مواقع طواغیت، طغیان نرم داشته در دوران صلح و صفا نیز به صورت پنهان بر دیگران سلطه می یابند.

انقلابی گری چیزی جز دین داری و دین چیزی جز انقلابی گری نیست پناهیان با اشاره به این که اسلام آمده تا انسان را از زنجیرهای بندگی غیر خدا رها سازد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: قیام 19 دی تجلی شعار «لا اله الا الله» بود

پناهیان: قیام 19 دی تجلی شعار «لا اله الا الله» بود