مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:552024-01-07سياسي

چهارمین نشست رییس جهاد دانشگاهی سمنان با پروفسور سیفعلیان


چهارمین نشست هماهنگی رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با پروفسور سیف علیان، دانشمند ایران مقیم کشور انگلستان به منظور بررسی طرح های شاخص علمی و فناورانه برگزار شد.

- ایسنا/سمنان چهارمین نشست هماهنگی رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با پروفسور سیف علیان، دانشمند ایران مقیم کشور انگلستان به منظور بررسی طرح های شاخص علمی و فناورانه برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان 17 دی ماه در همین این راستا از ارائه و تصویب یک طرح شاخص فناورانه توسط پژوهشگران و محققان جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: طرح فناورانه و شاخص تولید و ترمیم تاندون با استفاده از نانو کامپوزیت برای اولین بار در ایران و با همکاری پروفسور الکساندر(اسکندر) سیفعلیان، دانشمند ایرانی مقیم کشور انگلستان در دست اقدام است.

علی منصفی راد با بیان اینکه این چهارمین نشست هماهنگی با پروفسور سیفعلیان، پژوهشگر و کارآفرین ایرانی مقیم انگلستان و استاد نانوتکنولوژی و پزشکی بازساختی و مهندسی بافت، سرپرست بخش نانوتکنولوژی دانشگاهUCL انگلستان و شاغل در بیمارستان Royal Free لندن است، افزود: این همکاری در راستای طرح ملی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور و با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نشست رییس جهاد دانشگاهی سمنان با پروفسور سیفعلیان

چهارمین نشست رییس جهاد دانشگاهی سمنان با پروفسور سیفعلیان