مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:502023-12-22سياسي

از دست دادن جان عزیزانمان به علت کمبود آمبولانس پذیرفتنی نیست


امام جمعه موقت بخش توکهور وشهرهشتبندی میناب با گلایه از وزارت بهداشت گفت: از دست دادن جان عزیزانمان به علت کمبود آمبولانس برای مردم هشتبندی قابل قبول نیست وبرای حل این مشکل اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب ، حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا امام جمعه موقت بخش توکهور و شهر هشتبندی میناب امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: چرا برای یک منطقه ای که بالای 50 هزار نفر جمعیت دارد یک آمبولانس وجود دارد، البته آمبولانس دیگری در درمانگاه این منطقه وجود دارد که یا خراب است و یا راننده ندارد.

وی افزود: چرا برای مردم انقلابی و ولایت مدار بخش توکهور و شهر هشتبندی که ظرفیت یک شهرستان را دارد و  قطب تولید محصولات کشاورزی استان و کشور است فکری نمی شود؟ امام جمعه موقت بخش توکهور و شهر هشتبندی میناب گفت: مردم این منطقه باید حتما عزیزان خود را از دست بدهند تا بعد برای حل مشکل منطقه به مسئول مربوطه آن تذکر داده شود؟ آیا این گونه برخوردها در شهرهای دیگر هم به همین صورت است یا اینکه مختص منطقه ما است که به خاطر کمبود آمبولانس جان یک شهروندی را باید از دست بدهیم.

 فاطمی نیا عنوان کرد: در بعضی مواقع هم گفته می شود که شهروندان این منطقه به علت کمبود آمبولانس با ماشین شخصی بیمار خود را حمل کرده اند که در بین راه به کما رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دست دادن جان عزیزانمان به علت کمبود آمبولانس پذیرفتنی نیست

از دست دادن جان عزیزانمان به علت کمبود آمبولانس پذیرفتنی نیست