مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:512023-12-30سياسي

گردهمایی باشکوه پاسداشت 9 دی ماه در شهرستان های کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، گردهمایی گرامیداشت روز 9 دی صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان در شهرستان فاریاب همزمان با سراسرکشور در محل شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ برفتنه گران به سراغ برنامه ها رفتند.

امام جمعه شهرستان فاریاب در این مراسم باشکوه اظهار داشت: روز 9 دی یادآور روزی است که یک جریان خودجوش و پرشور در سراسر کشور به میدان آمدند و با ولایت تجدید بیعت کردند، این نشان از بصیرت و آگاهی بالای مردم دارد.

حجت الاسلام عباس گروهی اضافه کرد: روزی مردم حضرت علی(ع) را تنها گذاشتند، اما مردم مسلمان و ولایتمدار ما از مردم آن دوران آگاه تر و با بصیرت تر هستند، در کوران فتنه حضور پر رنگی داشتند و آب بر آتش دشمن ریختند و کشور را از نابودی نجات دادند.

    دشمنان دنبال اعتبارزدایی و اعتمادزدایی از نظام اسلامی هستند رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان نیز در اجتماع باشکوه مردم بافت که به همین مناسبت برگزار شده بود، اظهار داشت: دوران فتنه غبارآلود است اما مردم در سال 88 با بصیرت خود پای کار انقلاب آمدند و فتنه را خاموش کردند.

محمد علیرضایی ادامه داد: فنته گران دنبال مشروعیت زدایی از نظام اسلامی هستند که دین را از مردم بگیرند، به باورهای مردم حمله کنند، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی باشکوه پاسداشت 9 دی ماه در شهرستان های کرمان

گردهمایی باشکوه پاسداشت 9 دی ماه در شهرستان های کرمان