مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:102024-01-08بين الملل

رییس پارلمان ترکیه: وارد مرحله «پسا صهیونیسم» می شویم


نعمان کورتولموش، رییس پارلمان ترکیه روز یکشنبه گفت که جهان در حال ورود به مرحله جدیدی است که می توان آن را «پسا صهیونیسم» نامید.

- نعمان کورتولموش، رییس پارلمان ترکیه روز یکشنبه گفت که جهان در حال ورود به مرحله جدیدی است که می توان آن را پسا صهیونیسم نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمان کورتولموش در سخنرانی خود در چهارمین اجلاس بین المللی مدارس متوسطه نمونه سازمان همکاری اسلامی در استانبول از فقدان اتحاد و همبستگی میان کشورهای جهان اسلام در رابطه با موضوع فلسطین به طور کلی و تحولات غزه به طور خاص انتقاد کرد.

کورتولموش خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی موظف به دستیابی به وحدت و همبستگی میان خود به عنوان شرط اساسی برای تحقق صلح پایدار ابتدا در قدس اشغالی و سپس در سراسر جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر از گاهی سوالات به حقی از سوی جوانان مسلمان در مورد نقش سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان در مواجهه با فجایع و دردهایی که در منطقه مشاهده می شود، مطرح می شود.

رییس مجلس ترکیه با بیان این سوال که چرا جوانان مسلمان در عین حال از جهان اسلام و سازمان همکاری اسلامی کمک نمی گیرند، افزود: کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در زمینه مساله فلسطین چه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان ترکیه: وارد مرحله «پسا صهیونیسم» می شویم

رییس پارلمان ترکیه: وارد مرحله «پسا صهیونیسم» می شویم