مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:502023-12-24بين الملل

48 نظامی صهیونیست و 35 خودروی نظامی در چهار روز گذشته منهدم شدند


سخنگوی نظامی گردان های القسام، شاخه نظامی حماس شماری از دستاوردهای نظامی را اعلام کرد که رزمندگان قسام طی چهار روز گذشته به دست آورده اند.

- سخنگوی نظامی گردان های القسام، شاخه نظامی حماس شماری از دستاوردهای نظامی را اعلام کرد که رزمندگان قسام طی چهار روز گذشته به دست آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوعبیده ، سخنگوی این گردان ها گفت: 35 خودروی نظامی به طور کامل یا جزیی منهدم شد، 48 نظامی صهیونیست کشته و ده ها نفر با جراحات مختلف زخمی شدند.

به نقل از سایت خبری المیادین، وی افزود: 24 ماموریت نظامی انجام شد که طی آن نیروهای متجاوز صهیونیستی و تیم های امدادی وابسته به آنها با موشک و دیگر تجهیزات نظامی ضد نفر مورد هدف قرار گرفتند و از فاصله صفر با آنها مقابله شد.

ابوعبیده گفت: دو تونل در یگان یهلوم بمب گذاری شد و طی شش عملیات تک تیراندازی سربازان دشمن هدف قرار گرفته شدند.

همچنین نیروهای قسام علاوه بر حملات موشکی به شهر تل آویو، مقر فرماندهی، اتاق های فرماندهی میدانی و مراکز نظامی دشمن را با موشک های کوتاه برد در سراسر میادین درگیری در نوار غزه هدف قرار دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود در نبردهای شدید در شمال نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که افسر کشته شده سرگرد آریه راین 39 ساله از نیروهای زرهی گردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 نظامی صهیونیست و 35 خودروی نظامی در چهار روز گذشته منهدم شدند

48 نظامی صهیونیست و 35 خودروی نظامی در چهار روز گذشته منهدم شدند