مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:402024-01-06سياسي

استاندار اصفهان: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت گیرد


بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت بگیرد و مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی،  استاندار اصفهان در شورای اداری استان ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو و سالگرد شهادت شهید علم الهدی گفت: انتخابات مهمترین رویدادی است که کشور در سال جاری برای اجرای آن در حال برنامه ریزی و تمهید است.

وی ادامه داد: انتخابات امری است که برای همه ارکان نظام مأموریت دارد و همه ما نسبت به آن مسئول هستیم و رهبری معظم انقلاب پرچمدار این حرکت هستند و با راهبردهای اساسی اجرای انتخابات را هدایت می کنند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: از این رو می طلبد همه مدیران و مسئولان استان همت و همکاری خود را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

  وی تصریح کرد: پذیرفته نیست دستگاهی در حمایت و پشتیبانی از اجرای انتخابات ضعیف عمل کند در این راستا عملکرد دستگاه های استان گزارش شود تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم صورت بگیرد.

مرتضوی گفت: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت بگیرد و مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت گیرد

استاندار اصفهان: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت گیرد