مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:402023-12-31سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی؛ نابغه ای گمنام با روحیه جهادی


سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را نخبه انقلابی و مدیر جهادی دانست و گفت: این دانشمند متعهد از جمله نوابغ گمنام کشور بود که با روحیه جهادی و بی ادعای خود توانست آینده متفاوت و درخشانی در حوزه سلول های بنیادی رقم بزند.

- ایسنا/همدان سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را نخبه انقلابی و مدیر جهادی دانست و گفت: این دانشمند متعهد از جمله نوابغ گمنام کشور بود که با روحیه جهادی و بی ادعای خود توانست آینده متفاوت و درخشانی در حوزه سلول های بنیادی رقم بزند.

دکتر مهدی میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، در آستانه هجدهمین سالروز درگذشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی اظهار کرد: این چهره برجسته علمی زمانی بروز و ظهور یافت که پژوهش و نوآوری جایگاه برجسته ای در کشور نداشت و برخی افراد فعالیت های پژوهشی و حرکت در لبه علم را خارج از توان محققان ما می دانستند.

وی افزود: این دانشمند متعهد از جمله نوابغ گمنام کشور بود که با روحیه جهادی و بی ادعای خود توانست آینده متفاوت و درخشانی در حوزه سلول های بنیادی رقم بزند.

میرزاپور ادامه داد: این پژوهشگر کم نظیر با نبوغ مثال زدنی خود دروازه هایی از علم و دانش را به روی کشور و همه محققان گشود و به برکت آن امروز ایران اسلامی توانسته در حوزه سلول های بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی؛ نابغه ای گمنام با روحیه جهادی

زنده یاد کاظمی آشتیانی؛ نابغه ای گمنام با روحیه جهادی