مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:202024-01-07بين الملل

واشنگتن به دنبال تماس غیرمستقیم با تهران


یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا روز جمعه مدعی شد برقراری تماس غیرمستقیم با ایران برای جلوگیری از درگیری گسترده تر در خاورمیانه، محور اصلی سفر آنتونی بلینکن، - به منطقه در چند روز آینده خواهد بود.

دنیای اقتصاد نوشت : سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا خبر داد که یکی از اهداف سفر وزیر امور خارجه این کشور به پایتخت های خاورمیانه برقراری تماس غیرمستقیم با ایران برای جلوگیری از تشدید تنش هاست.

  بر اساس این گزارش، ایالات متحده تاکنون از طریق حمله به نیروها و زیرساخت ها در عراق و سوریه و هدف قرار دادن موشک ها و پهپادهای شلیک شده توسط انصارالله یمن به حملات علیه مواضع خود پاسخ داده است.

  مقامات آمریکایی همچنین مدعی هستند از طریق کانال های غیرمستقیم به ایران گفته اند که حملات گروه های مورد حمایتش علیه مواضع آمریکا در منطقه باید متوقف شود و ایالات متحده در صورت لزوم از خود دفاع خواهد کرد.

  یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا روز جمعه مدعی شد برقراری تماس غیرمستقیم با ایران برای جلوگیری از درگیری گسترده تر در خاورمیانه، محور اصلی سفر آنتونی بلینکن، به منطقه در چند روز آینده خواهد بود.

  وزیر امورخارجه ایالات متحده در دیدار با سران کشورهایی که با آنها دیدار می کند، تاکید خواهد کرد که واشنگتن نمی خواهد شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن به دنبال تماس غیرمستقیم با تهران

واشنگتن به دنبال تماس غیرمستقیم با تهران