مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:152024-01-14سياسي

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان


دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب شده و ابعاد آن از چند جانبه قابل بررسی است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ مهدی جهان تیغی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب شده و ابعاد آن از چند جانبه قابل بررسی است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است: دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب می شود.

یک:  چند ماهی بود که این فرضیه در جامعه تحلیلی بیشتر از گذشته تقویت شده بود که جیش الظلم و گروه های تروریستی پس از هر عملیات چریکی با فرار به آن سوی مرزها تلاش کرده که در روند شناسایی اطلاعاتی و عملیات دستگیری عوامل این گروه، دستگاه های انتظامی و امنیتی را با فشردگی زمان مواجه کند  و همچنین با خارج شدن ازمحدوده ای که امکان عملیات کردن فراجا و نیروهای امنیتی وجود دارد، در امکان امن و خارج از ایران مجددا  مستقر بشوند و دسترسی به خودشان را غیر ممکن کند.

از سوی دیگر برخی نیز این فرضیه را بیان می ‎کردند که گروه های تروریستی فعال در جنوب شرق با همکاری برخی اضلاع داخلی در امکان پوششی و امن در داخل نقاط کور مرزی و یا مسکونی داخلی، مخف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان