مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:202023-12-22ورزشي

بی پولی تیمهای مس و استعفا مدیرعامل؛ مخالفت بازیکنان با تاکتیک استقلالی!


باشگاه های زیر نظر شرکت صنایع ملی مس ایران در سال 1402 با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند؛ از مس کرمان که با بدهی های زیادی روبه روست تا مس رفسنجان که به گفته ساکت الهامی، بازیکنانش دو بار طی 15 روز اعتصاب کرده اند.

باشگاه مس کرمان که در رشته های ورزشی پایه و بزرگسالان تیمداری می کند، علاوه بر تصمیمات صنایع ملی مس با مسئله سقف بودجه هم مواجه است.

مطابق قانون سازمان لیگ، باشگاه های دسته اولی در یک فصل حداکثر می توانند 35 میلیارد تومان هزینه کنند و مس که سال گذشته به لیگ یک سقوط کرد، بازیکنان زیادی را به خاطر این دو مسئله از دست داده است.

همین مشکلات مالی، محمد تقی امیری خراسانی را بر آن داشته که از سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان استعفا کند و این اتفاق روز گذشته (پنجشنبه) رخ داده است.

اکنون تیم های بسکتبال و هندبال این باشگاه حدود 15 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و بسیاری از بازیکنان این تیم ها قصد جدایی از جمع نارنجی پوشان را دارند.

قرار است روز شنبه نشستی با حضور مدیران عامل باشگاه های مس با مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شود و آنها مشکلات خود را در این نشست مطرح کنند.

امیری خراسانی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت و در مورد استعفای او تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی پولی تیمهای مس و استعفا مدیرعامل؛ مخالفت بازیکنان با تاکتیک استقلالی!

بی پولی تیمهای مس و استعفا مدیرعامل؛ مخالفت بازیکنان با تاکتیک استقلالی!