مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02سياسي

حفظ و تقویت هویت مستقل دانشگاه پیام نور مطالبه اصلی از رییس جمهور


رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حفظ و تقویت هویت مستقل این دانشگاه با ماموریت آموزش ترکیبی برای پاسخگویی به نیاز اقشار فوق و تاکید بر تصمیم گیری مبتنی بر نیاز واقعی جامعه و به دور از زورآزمایی به نام آمایش مطالبه اصلی این دانشگاه از رییس جمهور است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حفظ و تقویت هویت مستقل این دانشگاه با ماموریت آموزش ترکیبی برای پاسخگویی به نیاز اقشار فوق و تاکید بر تصمیم گیری مبتنی بر نیاز واقعی جامعه و به دور از زورآزمایی به نام آمایش مطالبه اصلی این دانشگاه از رییس جمهور است.

رویا کرمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با سفر ریاست جمهور و هیئت همراه به استان زنجان، اظهار کرد: حضور رییس جمهور در استان، فرصت مغتمی است که از ایشان درخواست کنیم، همانند همه ایام و امور، یار و یاور مردم و پاسخگوی نیازهای بخش آموزش عالی باشند.

وی در رابطه با دانشگاه پیام نور، افزود: این دانشگاه مولود انقلاب و حامی اقشاری است که به دلایل مختلف از جمله مشاغل خاص، خانوادگی و خانگی امکان تحصیل در دانشگاه های غیر پیام نور را ندارند.

این مسئول در رابطه با اولین مطالبه دانشگاهیان پیام نور استان زنجان از رییس جمهور، تصریح کرد: اولین مطالبه، حفظ و تقویت هویت مستقل این دانشگاه با ماموریت آموزش ترکیبی برای پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و تقویت هویت مستقل دانشگاه پیام نور مطالبه اصلی از رییس جمهور

حفظ و تقویت هویت مستقل دانشگاه پیام نور مطالبه اصلی از رییس جمهور