مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:552023-12-23حوادث

بولوار حادثه ساز بیرجند و باز حادثه مرگبار دیگری


وقوع تصادفات منجر به مرگ بسیار در بولوار پیامبر اعظم (س) مرکز خراسان جنوبی سبب شده تا از این بولواربه عنوان بولوار حادثه ساز یاد شود و آخرین خبر هم به شب گذشته برمی گردد که براثر برخورد یک دستگاه سواری لیفان با پل پیامبراعظم، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در این بولوار آن هم به واسطه سرعت بالا نسخه مرگ بسیاری از افراد به ویژه جوان ها پیچیده شده است و با این که تدابیر مقابله ای و بازدارنده بسیاری هم از سوی متولیان امر به ویژه دادستان مرکز خراسان جنوبی تعیین شده  اما باز هم شاهد تصادفات مرگبار بسیاری در این بولوار یا به اصطلاح بیرجندی ها کمربندی پیامبر اعظم (ص) هستیم.

آخرین خبر هم به شب گذشته برمی گردد و این که براثر برخورد یک دستگاه سواری لیفان با پل پیامبراعظم، راننده فوت و سرنشین نیز به شدت مصدوم شد.

علت این تصادف پلیس خراسان جنوبی توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا  اعلام کرد و جالب این که راننده 18ساله و گواهینامه هم نداشته است.

نیمی از فوت ها مربوط به بولوار پیامبر اعظم (ص) آن طور که حجت الاسلام علی نسایی زهان،  دادستان مرکز خراسان جنوبی چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: تصادفات درون شهری در مرکز استان کاهشی است به طوری که سال گذشته 16 نفر فوتی بر اثر تصادفات درون شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولوار حادثه ساز بیرجند و باز حادثه مرگبار دیگری

بولوار حادثه ساز بیرجند و باز حادثه مرگبار دیگری