مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:452024-01-10اقتصادي

پرداخت 2000 میلیارد تومان وام ازدواج در استان اردبیل


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت 425 میلیارد تومان وام فرزندآوری و 2 هزارمیلیارد تومان وام ازدواج در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد صبح امروز در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مسؤولان بانک ها و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: 7هزار و 500 فقره وام فرزندآوری به میزان 425میلیارد تومان و 10هزار فقره وام ازدواج به میزان 2هزار میلیارد تومان در استان اردبیل پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت به موقع این تسهیلات گام مهمی در راستای تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری برای خانواده ها بوده و لازم است بانک ها نسبت به اقدام فوری برای تعیین تکلیف و پرداخت تسهیلات متقاضیان در انتظار، همت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تشریح گزارشی از عملکرد بانک های دولتی استان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، بیان کرد: تسریع در جذب و پرداخت تسهیلات ابلاغی هر یک از بانک ها  مورد تأکید است.

عبداللهی عابد با بیان اینکه وضعیت بانک ها به طور مستمر به لحاظ پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری رصد می شود، تصریح کرد: باید از طولانی شدن روند انتظار متقاضیان برای دریافت این تسهیلات پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2000 میلیارد تومان وام ازدواج در استان اردبیل

پرداخت 2000 میلیارد تومان وام ازدواج در استان اردبیل