مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:202023-12-23سياسي

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد از 28 درصد قبل از انقلاب به 97 درصد رسیده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد از 28 درصد قبل از انقلاب به 97 درصد رسیده است.

حسنعلی عزت خواه روز شنبه، دوم دی ماه 1402 در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سوادآموزی استان افزود: سواد در آموزه های دینی و مبانی انقلاب اسلامی ایران عزیز، جایگاه ویژه و والایی دارد که با پیشرفت تکنولوژی و در عصر ارتباطات امروز نقش آن بیش از هر زمان دیگری نمایان است.

وی ضمن تبریک هفته سواد آموزی به همه مسئولان عرصه سوادآموزی آموزشیاران، آموزش دهندگان و در سطح استان اظهار کرد: تاسیس نهضت سواد آموزی به عنوان یک جریان مهم فرهنگی به فرمان امام عزیز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نهضت سوادآموزی را نهادی برخاسته از انقلاب به فرمان امام (ره) برای آفرینش علم و گسترش آگاهی در میان مردم عنوان و خاطرنشان کرد: افزایش نرخ باسوادی در کشور مرهون تلاش این نهاد انقلابی بود که رژیم گذشته تلاشی برای سوادآموزی مردم نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است