مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:402023-12-25اجتماعي

کاهش جذب دانشجومعلم کسری 79 هزار معلم را ایجاد کرد


ناترازی 79 هزار نفری، کسری معلم را ایجاد کرده است به همین دلیل سند تحول تربیت معلم را تصویب کردیم و کنکور اختصاصی تربیت معلم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: با 2 دید باید به مسائل کشور نگاه کنیم که یکی، دید کلان و دیگری دید در درون آن بخش است.

همه مسائل به هم پیوسته هستند و هر چقدر هم ایده داشته باشیم وقتی وارد ساحت عمل می شویم، می بینیم که خیلی متفاوت است.

وی، اساسی ترین نیاز امروز کشور به طور عام را فهم زیست بوم گونه از مسائل ملی دانست و خاطرنشان کرد: نوعی اتحاد، انسجام، هماهنگی، همدلی، همفکری، همکاری و هم کوشی برای حل مسائل کلان کشور نیاز است که نداریم و رابطه و همفکری و همسویی بین بخش های مختلف کشور در سطح مورد انتظار محقق نشده است.

صحرایی با بیان اینکه اساساً نظام علم و فناوری چند بازیگر مهم دارد، افزود: نهادهایی مانند وزارت علوم، آموزش و پرورش، بهداشت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه آزاد و حوزه های علمیه که در کار آموزش هستند که رابطه ای از لحاظ زیست بومی بین اجزای این ها برقرار نشده در حالی که اگر این رابطه برقرار می شد، اتفاقات خوبی برای حل مسائل شکل می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جذب دانشجومعلم کسری 79 هزار معلم را ایجاد کرد

کاهش جذب دانشجومعلم کسری 79 هزار معلم را ایجاد کرد