مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:252023-12-24سياسي

استاندار لرستان درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت


بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی، مدیون پدران و خانواده شهدا و همین انسان های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی، مدیون پدران و خانواده شهدا و همین انسان های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.

فرهاد زیویار سوم دی ماه در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام صادقی پیام تسلیتی صادر کرد، من این پیام به شرح ذیل است؛ خبر درگذشت انسان مؤمن و ولایتمدار مرحوم حاج محمدعلی صادقی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پدر شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و همچنین برادر شهیدان والامقام محمدحسین صادقی و محمدحسن صادقی موجب تألم و اندوه شد.

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری هستند.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی، مدیون همین انسان های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.

اینجانب درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی را به جامعه ایثارگران و خانواده های شهدا و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت

استاندار لرستان درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت